loading...
پرتال تفریحی و سرگرمی فان می | funme.ir
هانیه بازدید : 67 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

فال روز پنج شنبه ۱۱ تیر 94

– فال روزانه متولدین فروردین ماه
شما معمولا بعد از هر شکستی سریع از جایتان بر می‌خیزید، و الان حتی انقدر احساس خوبی پیدا کرده اید که گویی همه چیز روبراه است! عجیب اینکه به خاطر وجود ماه در نشانه شما تحریک می‌شوید که سفره دل خود را باز کنید و دیگران نیز به جای اینکه مثبت اندیشی رو به رشد شما را متوجه بشوند، بیشتر حس و حال شما را می‌شناسند. نگران این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند؛ فقط بر روی اهداف بلند مدتان تمرکز کنید. اگر به خودتان استرس وارد نکنید، احتمال رسیدن به موفقیت وجود دارد.

 

– فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه
تصورات درونی شما اکنون بسیار قوی شده‌اند، اما آنها از تفسیر شدن سر باز می‌زنند. و این موضوع می‌تواند فاصله عمیقی بین شما و آن کس که دوست دارید ایجاد کند. به جای اینکه خودتان را ناامید کنید، از نعمت‌های زود گذری که به دستتان رسیده قبل از اینکه تمام شود استفاده کنید.

 

– فال روزانه متولدین خرداد ماه
امروز ماه آتشین برج اسد با ذات معنوی شما مرتبط می‌شود و این ترکیب به نفع شما تمام خواهد شد. اما شما می‌دانید که نمی‌توانید زیاد از مسئولیتهایتان فرار کنید! و باید کارهایی که قول داده بودید را تحویل دهید. باوجود این کارهای شما برای افرادی که می‌خواهند نقش رهبر و راهنما را داشته باشند پوشیده می‌ماند. پس آرام تر کار کنید و در حین کار برنامه ها و کارهایتان را برای افراد دیگر توضیح دهید.

 

– فال روزانه متولدین تیر ماه
با ظاهرسازی‌های ناراحت کننده احساسی از موضوع اصلی دور نشوید، برای اینکه این جور حرکات و رفتارها قابل تحمل نیستند. شما دوستانی دارید که می‌توانید رویشان حساب کنید و امروز هم آنها به کمکتان می آیند. اما هیچ وقت از روی ظاهر دیگران قضاوت نکنید. شاید شما هیچ چیزی را راحت به دست نیاورده باشید، ولی در این که کسانی از شما حمایت می‌کنند شکی وجود ندارد.

 

– فال روزانه متولدین مرداد ماه
ممکن است امروز بشدت نیاز به راهی داشته باشید که از این مرحله بی قرار کننده زندگی فرار کنید. خوشبختانه سحر و جادو در فضا معلق است و شما قادر خواهید بود که این سحر و جادو را پراکنده کنید تا برای لحظاتی در فضایی دور از واقعیت به رویاهای دور و درازی که دارید فکر کنید. تا زمانیکه شما یک قشر بیرونی و محافظ برای ظاهر خودتان ایجاد کرده‌اید هیچ کس نمی‌تواند مزاحم شما شود و شما را از سفرذهنی در مکان های دوردست بیرون بیاورد.

 

– فال روزانه متولدین شهریور ماه
امروز برایتان سخت است که تمرکز داشته باشید، به خاطر اینکه خیلی چیزها توجه شما را به خود جلب کرده‌اند و کنجکاوی شما سخت تحریک شده است. ممکن است برایتان امکان آن نباشد که از کنارآنها بی‌توجه بگذرید. هوز هم بهتراست که به آموختن چیزهای جدید علاقه نشان دهید به جای اینکه همواره در یک مکان ثابت بمانید و کارهای ثابتی بکنید که شما را ارضا می‌کند. عطش خود را به دانستن یا بررسی‌های عقلانی فرو بنشانید.

 

– فال روزانه متولدین مهر ماه
هم اکنون اتفاقات بسیار مهمی در زندگی شما در حال وقوع است که اگر به آنها خیلی جدی توجه نکنید، فرصتهایتان را از دست خواهید داد. با وجود این اگر بتوانید گاهی اوقات از موضوعات بسیار بی‌اهمیت لذت ببرید، شما در دراز مدت بیشتر می‌توانید سازنده باشید. کلید خوشبختی شما در متعادل بودن است.

 

– فال روزانه متولدین آبان ماه
حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشید، اما امروز که نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌های منطقی منحرف می‌کند، شما این لیاقت و کاردانی خود را از دست می‌دهید. اگر شما چیزی را بینید که ازش خوشتان بیاید، فکر می‌کنید که شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول‌هایی را که با سختی به دست آورده‌اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران که نیازی نیز بهشان ندارید تمام کنید. اگر هنوز شما فکر می‌کنید که تصمیم درستی گرفته‌اید، پس چند روز صبر کرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را که می‌خواستید بخرید.

 

– فال روزانه متولدین آذر ماه
شما امروز می‌توانید رویاهای عجیبی در ارتباط با تعطیلات و یا مسافرتهای آخر هفته داشته باشید. شما تا موقعی که رویاهای غیر ممکن نداشته باشید قدرت عملی کردن تخیلات خود را دارید. تصور کردن آنچه که می‌تواند اتفاق بیفتد بدون اینکه هیچ مانعی وجود داشته باشد کار جالبی است، اما آوردن آنها به جهان واقعیت می‌تواند باعث اتفاق افتادن آنها شود.

 

– فال روزانه متولدین دی ماه
هم اکنون شما باید کاملاً آگاه باشید که احساساتتان چقدر بر تلاشهایتان تأثیر می‌گذارند تا عینی و ملموس باشند و این موضوع برای شما از اهمیتی حیاتی برخوردار است. امروز ماه کامل در نشانه شما می‌تواند بیشتر به واقعیت تکیه کند. خوشبختانه تصورات شما در طول روز کاملاً واضح و روشن خواهند بود.

 

– فال روزانه متولدین بهمن ماه
شما نیازی ندارید که امروز از بروز احساسات خود جلوگیری کنید، حتی اگر آنها شدیدتر از همیشه به نظر می‌رسند. در وهله اول اشتیاق شدید شما به نظر می‌رسد آنهایی را که اطراف شماهستند را متعجب و شگفت زده کند. اما بعد از این می‌فهمند که شما واقعا خارج از شخصیت خود رفتار نمی‌کنید. خوشبختانه،‌ تمایل شما برای کاوش عمیقانه در میان ناشناخته‌ها بیشتر می‌شود و این بوسیله توانایی شما برای بی طرفانه رفتار کردن باشد. به خاطر نیازهایتان در مخمصه نیفتید،‌ بهتر این است که احساسات خود را از کارهایتان تفکیک کنید.

 

– فال روزانه متولدین اسفند ماه
شما ممکن است احساس کنید که واقعا به کمبود وقت دچار شده اید. این ممکن است به شما کمک کند که همین امروز کارتان را شروع کنید، گرچه عاقلانه ترین کار این است که صبر کنید. معمولا، صبر و شکیبایی نقطه قوت شماست، اما امروز چیزی شما را وسوسه می‌کند تا دست به یک کار غیر ارادی بزنید. بدون اینکه احساسات خود را بیان کنید، فقط آنها را مشاهده کنید. اگر بخواهید شتاب زده عمل کنید، مطمئن باشید که یک فرصت عالی و شگفت آور را از دست خواهید داد.

, فال تاروت , فال روزانه , فال انبیا , فال ورق , فال تاروت کبیر , فال قهوه , فال چوب , فال امروز , فال عطسه , فال عشق ,

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری