loading...
پرتال تفریحی و سرگرمی فان می | funme.ir
هانیه بازدید : 67 پنجشنبه 11 تیر 1394 نظرات (0)

فال روز پنج شنبه ۱۱ تیر 94

– فال روزانه متولدین فروردین ماه
شما معمولا بعد از هر شکستی سریع از جایتان بر می‌خیزید، و الان حتی انقدر احساس خوبی پیدا کرده اید که گویی همه چیز روبراه است! عجیب اینکه به خاطر وجود ماه در نشانه شما تحریک می‌شوید که سفره دل خود را باز کنید و دیگران نیز به جای اینکه مثبت اندیشی رو به رشد شما را متوجه بشوند، بیشتر حس و حال شما را می‌شناسند. نگران این نباشید که دیگران چه فکری می‌کنند؛ فقط بر روی اهداف بلند مدتان تمرکز کنید. اگر به خودتان استرس وارد نکنید، احتمال رسیدن به موفقیت وجود دارد.

 

– فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه
تصورات درونی شما اکنون بسیار قوی شده‌اند، اما آنها از تفسیر شدن سر باز می‌زنند. و این موضوع می‌تواند فاصله عمیقی بین شما و آن کس که دوست دارید ایجاد کند. به جای اینکه خودتان را ناامید کنید، از نعمت‌های زود گذری که به دستتان رسیده قبل از اینکه تمام شود استفاده کنید.

 

– فال روزانه متولدین خرداد ماه
امروز ماه آتشین برج اسد با ذات معنوی شما مرتبط می‌شود و این ترکیب به نفع شما تمام خواهد شد. اما شما می‌دانید که نمی‌توانید زیاد از مسئولیتهایتان فرار کنید! و باید کارهایی که قول داده بودید را تحویل دهید. باوجود این کارهای شما برای افرادی که می‌خواهند نقش رهبر و راهنما را داشته باشند پوشیده می‌ماند. پس آرام تر کار کنید و در حین کار برنامه ها و کارهایتان را برای افراد دیگر توضیح دهید.

 

– فال روزانه متولدین تیر ماه
با ظاهرسازی‌های ناراحت کننده احساسی از موضوع اصلی دور نشوید، برای اینکه این جور حرکات و رفتارها قابل تحمل نیستند. شما دوستانی دارید که می‌توانید رویشان حساب کنید و امروز هم آنها به کمکتان می آیند. اما هیچ وقت از روی ظاهر دیگران قضاوت نکنید. شاید شما هیچ چیزی را راحت به دست نیاورده باشید، ولی در این که کسانی از شما حمایت می‌کنند شکی وجود ندارد.

 

– فال روزانه متولدین مرداد ماه
ممکن است امروز بشدت نیاز به راهی داشته باشید که از این مرحله بی قرار کننده زندگی فرار کنید. خوشبختانه سحر و جادو در فضا معلق است و شما قادر خواهید بود که این سحر و جادو را پراکنده کنید تا برای لحظاتی در فضایی دور از واقعیت به رویاهای دور و درازی که دارید فکر کنید. تا زمانیکه شما یک قشر بیرونی و محافظ برای ظاهر خودتان ایجاد کرده‌اید هیچ کس نمی‌تواند مزاحم شما شود و شما را از سفرذهنی در مکان های دوردست بیرون بیاورد.

 

– فال روزانه متولدین شهریور ماه
امروز برایتان سخت است که تمرکز داشته باشید، به خاطر اینکه خیلی چیزها توجه شما را به خود جلب کرده‌اند و کنجکاوی شما سخت تحریک شده است. ممکن است برایتان امکان آن نباشد که از کنارآنها بی‌توجه بگذرید. هوز هم بهتراست که به آموختن چیزهای جدید علاقه نشان دهید به جای اینکه همواره در یک مکان ثابت بمانید و کارهای ثابتی بکنید که شما را ارضا می‌کند. عطش خود را به دانستن یا بررسی‌های عقلانی فرو بنشانید.

 

– فال روزانه متولدین مهر ماه
هم اکنون اتفاقات بسیار مهمی در زندگی شما در حال وقوع است که اگر به آنها خیلی جدی توجه نکنید، فرصتهایتان را از دست خواهید داد. با وجود این اگر بتوانید گاهی اوقات از موضوعات بسیار بی‌اهمیت لذت ببرید، شما در دراز مدت بیشتر می‌توانید سازنده باشید. کلید خوشبختی شما در متعادل بودن است.

 

– فال روزانه متولدین آبان ماه
حتی اگر شما در زمینه مسائل مالی همیشه تصمیمات درستی گرفته باشید، اما امروز که نپتون در دومین خانه شما، یعنی خانه مادیات قرار گرفته و حواس شما را از روش‌های منطقی منحرف می‌کند، شما این لیاقت و کاردانی خود را از دست می‌دهید. اگر شما چیزی را بینید که ازش خوشتان بیاید، فکر می‌کنید که شایستگی داشتنش را دارید، اما شما نباید پول‌هایی را که با سختی به دست آورده‌اید به خاطر خریدن چیزهای خیلی گران که نیازی نیز بهشان ندارید تمام کنید. اگر هنوز شما فکر می‌کنید که تصمیم درستی گرفته‌اید، پس چند روز صبر کرده و بعد اگر نظرتان عوض نشد بروید و چیزی را که می‌خواستید بخرید.

 

– فال روزانه متولدین آذر ماه
شما امروز می‌توانید رویاهای عجیبی در ارتباط با تعطیلات و یا مسافرتهای آخر هفته داشته باشید. شما تا موقعی که رویاهای غیر ممکن نداشته باشید قدرت عملی کردن تخیلات خود را دارید. تصور کردن آنچه که می‌تواند اتفاق بیفتد بدون اینکه هیچ مانعی وجود داشته باشد کار جالبی است، اما آوردن آنها به جهان واقعیت می‌تواند باعث اتفاق افتادن آنها شود.

 

– فال روزانه متولدین دی ماه
هم اکنون شما باید کاملاً آگاه باشید که احساساتتان چقدر بر تلاشهایتان تأثیر می‌گذارند تا عینی و ملموس باشند و این موضوع برای شما از اهمیتی حیاتی برخوردار است. امروز ماه کامل در نشانه شما می‌تواند بیشتر به واقعیت تکیه کند. خوشبختانه تصورات شما در طول روز کاملاً واضح و روشن خواهند بود.

 

– فال روزانه متولدین بهمن ماه
شما نیازی ندارید که امروز از بروز احساسات خود جلوگیری کنید، حتی اگر آنها شدیدتر از همیشه به نظر می‌رسند. در وهله اول اشتیاق شدید شما به نظر می‌رسد آنهایی را که اطراف شماهستند را متعجب و شگفت زده کند. اما بعد از این می‌فهمند که شما واقعا خارج از شخصیت خود رفتار نمی‌کنید. خوشبختانه،‌ تمایل شما برای کاوش عمیقانه در میان ناشناخته‌ها بیشتر می‌شود و این بوسیله توانایی شما برای بی طرفانه رفتار کردن باشد. به خاطر نیازهایتان در مخمصه نیفتید،‌ بهتر این است که احساسات خود را از کارهایتان تفکیک کنید.

 

– فال روزانه متولدین اسفند ماه
شما ممکن است احساس کنید که واقعا به کمبود وقت دچار شده اید. این ممکن است به شما کمک کند که همین امروز کارتان را شروع کنید، گرچه عاقلانه ترین کار این است که صبر کنید. معمولا، صبر و شکیبایی نقطه قوت شماست، اما امروز چیزی شما را وسوسه می‌کند تا دست به یک کار غیر ارادی بزنید. بدون اینکه احساسات خود را بیان کنید، فقط آنها را مشاهده کنید. اگر بخواهید شتاب زده عمل کنید، مطمئن باشید که یک فرصت عالی و شگفت آور را از دست خواهید داد.

هانیه بازدید : 67 چهارشنبه 10 تیر 1394 نظرات (0)

فال روز چهارشنبه ۱۰ تیر 94

– فال روزانه متولدین فروردین ماه
امروز شما حتماً باید استعدادهای کاری خارق‌العاده خود را نشان بدهید، اما شما هرچقدر بیشتر تلاش می‌کنید نتیجه عکس می‌گیرید. حتی اگر شما تمام کارهایتان را هم انجام دهید، پیروزی‌های شما دیگران را عصبانی خواهد کرد. اگر آنها نمی‌توانند به پای شما برسند به شما هیچ ارتباطی ندارد! شما فقط کاری را انجام دهید که فکر می‌کنید درست است.

 

– فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه
امرو دوستان شما خیلی دور و برتان می‌چرخند، اما آنها نمی‌خواهند به خودشان هم بد بگذرد. متأسفانه این عمل آنها برخلاف میل شما است و اگر شما توانستید مکالمه را به موضوعات مورد‌ علاقه خودتان بکشانید نباید میدان را خالی کنید. در عین حال که نسبت به دیگران حساس هستید پس باید با آنها کاملاً صادق باشید.

 

– فال روزانه متولدین خرداد ماه
احساسات شما در حال حاضر قوی‌تر هستند و ممکن است امروز مشکل جدیدی به وجود بیاید و باعث شود روز سختی داشته باشید. به شما توصیه می‌شود که احتیاط کرده و هوشیار باشید؛ برای اینکه شما قادر هستید با توجه به توانایی ذهنی خود یک تصویر زیبا را کاملاً بدون عیب و نقص تجسم کنید. هم اکنون شما به سمت نیازهای عمقی و اساسی خود پیش می‌روید و باید این حرکت را کندتر کنید وگرنه با مشکلی پیچیده مواجه خواهید شد.

 

– فال روزانه متولدین تیر ماه
با توجه به هم ترازی ماه با ژوپیتر شما نباید فراموش کنید که با کمک برنامه ریزی مناسب و اجرای عاقلانه هر کاری امکان پذیری می‌شود. با این حال شما در اطراف خود سدی از مقاومت را می‌بینید. باوجود اینکه آنها ادعا می‌کنند که به آن توجه دارند، ولی حوادثی اتفاق می‌افتد که تا مدتی از شما دورمی‌شوند و شما نیز وقت کافی دارید، قبل از اینکه آنها برای انجام دادن کاری جدید تحت فشار قرارتان دهند کارهای قبلی خود راتمام کنید.

 

– فال روزانه متولدین مرداد ماه
امروز صبور بودن در محیط کاری تبدیل به مقوله پر اهمیتی شده است، بنابراین حتی اگر فکر می‌کنید که حق با شماست خیلی سریع واکنش نشان ندهید. فرصتهای زیادی برای پول درآوردن و همچنین شاد بودن وجود دارد، به جای اینکه همه امور را همان طوری که در ظاهر خوب به نظر می‌رسند در باطن هم خوب و عالی فرض کنید، روش عاقلانه این است که صبر کنید تا ببینید که آیا آنها در روزهای آینده تغییر می‌کنند یا نه. از زندگی لذت ببرید اما اجازه ندهید که این لحظه‌های خوب به دست فراموشی سپرده شوند.

 

– فال روزانه متولدین شهریور ماه
امروز دوستان و یا همکارانتان با تغییر دادن نگرشتان به شما کمک می‌کنند، چرا که آنها به سمت جدی تر شدن گرایش پیدا کرده اند. با کمک آنها شما بدون اینکه احساس تنهایی کنید در مورد کارتان جدی تر می‌شوید. اگر کمک دیگری لازم دارید ازشان بخواهید تا از شما به خاطر بیشتر موثر بودن حمایت کنند، چرا که آنها امده اند تا به شما یاری برسانند!

 

– فال روزانه متولدین مهر ماه
شما امروز رفتاری شاد و پر نشاط ندارید، برای اینکه به دنبال یپدا کردن راهی برای بازگو کردن احساسات غیر معمول خود هستید. اما عدم تمایل شما برای اقرار کردن به جنبه‌های بی‌تکلف ذاتتان باعث می‌شود از شخصی که به نظر می‌رسد زیاد جدی رفتار نمی‌کند، عصبانی شوید. سعی نکید که افراد دیگر را تغییر دهید؛ در عوض توجهتان را بر روی احساسات خود متمرکز کرده و سعی کنید که بر روی رفتارتان کار کنید تا تبدیل به رفتاری مثبت بشود.

 

– فال روزانه متولدین آبان ماه
امروز در دومین خانه شما که مربوط به مسائل شخصی شما است کسوف رخ داده است، و لازم است که روش پول خرج کردن خود را تغییر دهید. از یک سو شما دوست دارید طوری پول خرج کنید که همیشه مقداری پس انداز داشته باشید. ولی از سوی دیگر در این ماه شما همیشه وسوسه می شوید که با دوستانتان همراه شده و همراه آنها ولخرجی کنید. که البته باید بدانید این کار باعث خوشبختی شما در آینده نخواهد شد و باید آینده خود را نیز در نظر داشته باشید.

 

– فال روزانه متولدین آذر ماه
اگر یکی از دوستان نزیک شما بخواهد بر خلاف حدودی که شما برای خود تعیین کرده‌اید خودش را بالا بکشاند و پیشرفت کند، شاید شما از نظر احساسی خودتان را کنار بکشید و یا شاید فقط به طور کامل از این شرایط فاصله بگیرید. شما با این نوع رابطه احساس راحتی می‌کنید و البته به تغییراتی که صمیمیت بیشتر در زندگی‌تان پدید می‌آورد اطمینان ندارید. اگرچه شما راحت‌تر هستید که مشاهدات خود را نادیده بگیرید، اما بهتر است در مورد نگرانی‌های خود با دیگران صحبت کنید.

 

– فال روزانه متولدین دی ماه
اخلاق و روحیات شما امروز برخلاف روزهای دیگر است و اگر بخواهید تلاش کنید که از بروزاحساسات تان جلوگیری کنید ممکن است این اوضاع را بدتر هم بکند. شما می‌توانید بگویید که تغییرات شدید در پیش است،‌ اما می‌دانید که الان نمی‌خواهید با آن روبرو شوید. انکار کردن برای روزهای معدودی می‌تواند چاره ساز باشد اما در دراز مدت نمی‌توانید خود را گول بزنید چرا که نمی‌توان از تغییرات پیش رو اجتناب کرد.

 

– فال روزانه متولدین بهمن ماه
معمولا برای شما سخت است که بخواهید احساسات خود را مهار کنید و آنها را تحت کنترل داشته باشید. حتی با وجود اینکه شما در ارائه بهترین کاری که می‌توانید توانا هستید و بسیار خوب عمل می‌کنید، امروز احتمالا زیاد در وانمود کردن موفق نخواهید شد. قلب تان را با کارایی و بازده در کار نپوشانید. شما می‌توانید همانطور که با احساسات خود روراست هستید کارتان را نیز به نحو احسنت انجام دهید.

 

– فال روزانه متولدین اسفند ماه
شما نمی‌توانید آرام بنشینید؛ اگر خوشی و لذت در نزدیکی شما باشد وسوسه می‌شوید که به هر طریقی که شده بهش برسید. امروز آروزهای شما غیر قابل انکارند. هرقدر بیشتر میل و رغبت نشان می‌دهید، آرزوهایتان نیز بزرگتر می‌شوند. وقتی به یکی از خواسته‌هایتان می‌رسید، یک آرزوی دیگر دوباره در ذهن شما پرورانده می‌شود. اما فراموش نکنید که نباید رضایت را در دنیای بیرون از خودتان جستجو کنید. خودشناسی در متعادل کردن نیازهایتان بهتان کمک می‌کند.

, فال روزانه , فال روزانه حافظ , فال روزانه 2 , فال روزانه پیچک , فال روزانه ماه تولد , فال روزانه بیتوته , فال روزانه آکاایران , فال روزانه ایران اکت , فال روزانه جس جو , فال روزانه تاریخ تولد , فال تاروت , فال انبیا , فال ورق , فال تاروت کبیر , فال قهوه , فال چوب , فال امروز , فال عطسه , فال عشق ,

 

هانیه بازدید : 59 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

فال روز سه شنبه ۹ تیر94

– فال روزانه متولدین فروردین ماه
در یک رابطه خیلی صمیممی و دوستانه اگر یکی از طرفین صداقت و درستکاری نداشته باشد، مشکلات خیلی زیادی به وجود می آید. امروز در هشتمین خانه شما کسوف رخ داده است و شما وسوسه شده اید که در مورد احساسات خود با کسی صحبت نکنید. با وجود اینکه در مسائل عاطفیتان مشکلاتی به وجود آمده است، اگر شما بتوانید آنها را مطرح کنید می توانید خیلی سریع از این مرحله گذر کنید.

– فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه
طی هفته‌های گذشته آنقدر کارهایتان با سرعت انجام شدند و به اتمام رسیدند که اکنون نمی‌دانید چه کار باید بکنید. زمانی را به اندیشیدن درباره موقعیت کنونی تان اختصاص دهید و اینکه تا کجا می‌توانید پیش بروید. سعی کنید امروز هیچ تصمیم بزرگی نگیرید. فقط به خودتان اجازه دهید که در رابطه با احساسات تان آزادانه فکرکنید. اگر بر افکارتان تسلط داشته باشید زمانیکه لازم باشد به اندازه کافی قدرت انتخاب خواهید داشت.

– فال روزانه متولدین خرداد ماه
امروز سعی نکنید از رابطه‌های دوستی مربوط به گذشته فرار کنید. البته تغییر دادن برنامه‌هایتان در آخرین لحظه برای افراد دیگر خوشایند نیست، اما این کار در شما نیز احساس خوبی ایجاد نمی‌کند. اگر شما در حال حاضر می‌خواهید که از رندگیتان لذت ببرید، لازم است که قبل از اینکه به خودتان خدمت کنید برای دیگران مفید باشید. عجیب اینکه ممکن است کمک کردن به دیگران از توجه کردن به نیازهای شخصی خودتان اهمیت بیشتری داشته باشد و در حال حاضر شما نباید به فکر تأمین نیازهای خود باشید.

– فال روزانه متولدین تیر ماه
شما امروز اعتقاد دارید که خیلی خوب و درست حرف زده‌اید، اما حرف‌هایی که الان می‌زنید ممکن است باعث فراری دادن دیگران شود. حتی شاید بعضی از جمله‌هایتان را ناتمام ول کنید، که این موضوع می‌تواند باعث عصبانی شدن دیگران شود. حذف کردن کارهای اضافی و غیرلازم از برنامه روزانه خود می‌تواند تنش‌هایی که بین شما و دیگران وجود دارد را کاهش دهد.

– فال روزانه متولدین مرداد ماه
تصمیم بزرگ و آخر شما شاید یه اندازه کافی به دیگران بفهماند که شما به شغلتان اهمیت می‌دهید، اما حتما باید کارهایی را که شروع کرده‌اید را نیز به نتیجه برسانید. این کار ممکن است تغییرات غیر منتظره‌ای را در تمام برنامه هایتان ایجاد کند. به جای اینکه هرچه به ذهنتان می‌آید را بر زبان بیاورید، عاقلانه تر این است که قصد و منظورتان را پنهان نگه دارید. شما مجبور نیستید افکارتان را با هر کسی در میان بگذارید؛ به ندای درون خود اعتماد کنید تا چیزی که بهش نیاز دارید را بهتان بگوید. تا موقعی که برای دست به عمل زدن آماده نشده اید انرژی تان را ذخیره کنید.

– فال روزانه متولدین شهریور ماه
امروز وقت این رسیده که از انزوا بیرون بیایید. امروز شما به راحتی می‌توانید خودتان را با دوست‌هایتان سرگرم کنید، چراکه احساس می‌کنید از نظر احساسی تامین هستید. اگر شما جرات و شهامت تغییر کردن را داشته باشید، ابراز کردن نظریات‌تان شما را در مسیر غیر قابل پیش بینی‌ای قرار می‌دهد. ارتباط برقرار کردن کلیدی است که درهای عشق و دوست داشتن را به رویتان می‌گشاید.

– فال روزانه متولدین مهر ماه

ممکن است امروز احساس متضادی داشته باشید چرا که احساس می‌کنید حجم زیادی از شلوغی و همهمه در اطراف تان آغاز و ناگهان محو می‌شود. شما از اینکه در کارتان وقفه ایجاد شده همزمان احساس خشنودی و ناراحتی می‌کنید. اما نگران نباشید؛ انرژی بالای شما هنوز همین دور و اطراف است. ضمنا از این فرصت استفاده کنید و خود را شارژ کرده و انرژی خود را افزایش دهید. در روزهایی که پیش رو دارید این انرژی احیا شده بدردتان خواهد خورد.

– فال روزانه متولدین آبان ماه
امروز شما خیلی عجول شده‌اید، ولی بهتر است چند روزی صبر کرده و درمورد احساسات خود حرفی نزنید. حتی اگر امروز آنچه که در فکرتان می‌گذرد را عنوان کنید، حرف‌های شما تاثیر زیادی بر دیگران نخواهد گذاشت، چرا که شما با شوخی و خنده منظور خود را بیان می‌کنید. پس باید تا موقعی که زمان مناسب فرا نرسیده نیازها و خواسته های خود را متعادل کنید. فردا که ماه به نشانه شما باز می‌گردد برای صحبت کردن در مورر مکنونات قلبی‌تان زمان مناسب تری است.

– فال روزانه متولدین آذر ماه
امروز رفتار شما به گونه‌ای است که دوست دارید بدانید دیگران چه احساسی دارند، بنابراین زمانی که آنها به شما می‌گویند که به چه می‌اندیشند شما مأیوس می‌شوید. شما می‌خواهید بیشتر در رویاهایتان فرو بروید، اما خانواده و دوستان شما می‌خواهند که شما تعاملات اجتماعی داشته باشید. به جای اینکه با فردی که علاقه‌ای به احساسات شما ندارد خیلی زود ارتباط برقرار کنید، باید برای تحقیق کردن در مورد آن شخص زمان بگذارید.

– فال روزانه متولدین دی ماه
امکان دارد که شما امروز حرفهایی را بزنید که واقعاً قصد نداشتید آنها را به زبان بیاورید، اما هنگامی که شما این سخنان ناگفته را آشکار می کنید، می خواهید که نسبت به همیشه ریسک پذیر تر باشید. متأسفانه احتمال دارد که شما به آنچه می خواهید نرسید، مگر اینکه شما دوباره برای این کار وقتی را اختصاص داده و به آرامی به این مورد بپردازید. به یاد داشته باشید که این تنها راهبرد برای شماست، بنابراین در حالی که که به نیازهای خودتان می پردازید باید از نیازهای دیگران هم آگاهی داشته باشید.

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما ممکن است همه تحریکات عاطفی‌ای را که روابط خانوادگی شما را امروز تحت تاثیر قرار می‌دهد درک نکنید، اما می‌توانید آن را احساس کنید. قبلا فکر می‌کردید که می‌دانید چه اتفاقی دارد می‌افتد، ولی الان مطمئن نیستید. از این موضوع دلسرد نشوید. محکم و قوی ماندن ممکن است سخت باشد اما دیگران قدر شکیبایی و صبر شما را خواهند دانست.

– فال روزانه متولدین اسفند ماه
رئیس شما بهتان مسئولیتی را واگذار می‌کند که باب میلتان نیست، بنابراین دنبال کردن آن و تمام کردنش طبق برنامه برای شما کار راحتی نیست. شما وقتی مجبور می‌شوید سخت کار کرده و کاری را به موقع تمام کنید، قابلیتهایی را دارا هستید که می‌توانید ازشان استفاده کنید. اما وقتی فکر می‌کنید فقط وقتتان را تلف کرده‌اید، خیلی زود خسته می‌شوید. متاسفانه امروز شما برای ثابت نگه داشتن بعضی چیزها بیهوده تلاش می‌کنید، خصوصا اگر به همه جا نگاه کنید به جز جایی که ایستاده اید و کاری را انجام دهید! پس روی برنامه‌های بلند مدتتان تمرکز نکنید و سعی کنید پله پله جلو بروید.

هانیه بازدید : 71 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

فال روز سه شنبه ۱۹ خرداد

– فال روزانه متولدین فروردین ماه
شما امروز استرس دارید؛ چرا که بر سر دوراهی قرار گرفته‌اید و بین دونوع احساس مشترک گیر افتاده‌اید، از یک طرف احساسات جدید و از طرف دیگر حس‌های مشترک که شما را سر جایتان ساکن نگه داشته‌اند. امنیت مالی و احساسی چیزهایی هستند که بهتان انگیزه می‌دهند، اما شما می‌توانید نواهای وسوسه برانگیزی را درافق فکری خود بشنوید. حتی اگر به اندازه کافی وسوسه شده‌اید که این صداهای ناشناس را برای دیگران بازگو کنید، سعی نکنید که این ملودی را متوقف کنید، چرا که آن شما را در لحظه حال نگه داشته است. شما برای اینکه به جلو و رو به آینده حرکت کنید مجبور نیستید که زندگی حال خود را کنار بگذارید.

 

– فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه
گرفتگی کامل ماه در چهارمین خانه از “اصول زندگی” شما می‌تواند به عنوان نور راهنمایی باشد که توجه شما را به بنیان خانواده جلب کند. اگر چه سفر و حرکت الان در نشان شما دیده نمی‌شود در عوض شما می‌توانید در ذهن تان به نقاط دور و ناشناخته سفر کنید. ممکن است بخواهید از فرهنگ‌های بیگانه چیزی بیاموزید یا اینکه مایل باشید که تاریخ اجداد و نیاکان خود را بشناسید. به یاد داشته باشید نیازی به ژست و ادا درآوردن و آب و تاب دادن به ماجرا نیست‌؛ آنها فقط شما را از راه اصلی که در نظر دارید باز می‌دارند.

 

– فال روزانه متولدین خرداد ماه
ممکن است احساس کنید که امروز بسیار سرزنده و شاد هستید، اما الان مردد هستید که‌ آیا ترس از پذیرفته نشدن را نشان بدهید یا خیر. به جای اینکه در میان عده زیادی از مردم وانمود کنید که دارای اعتماد به نفس زیادی و در میان آنها شاد و خرم هستید، سعی کنید زمان فراغت تان را با یکی دو تا از دوستان نزدیک تان بگذرانید. سر و صدای کمتر در محیط پیرامون تان باعث می‌شود تا کودک درون تان ناخودآگاه از درون تان بیرون بیاید و شروع به بازی و تفریح کند.

 

– فال روزانه متولدین تیر ماه
امروز برایتان سخت است که در مسیر ثابت باقی بمانید، برای اینکه هر فکر جدیدی که از ذهن شما برمی‌خیزد می‌تواند تبدیل به یک زنجیره از توهمات تبدیل شود که شما را به یک سیر و سفر ذهنی مطلوب می‌برند. ممکن است شما توانایی گشت و گذار کردن در طی رویاهای روزانه‌تان را داشته باشید، اما اکنون شما باید واقع‌بین باشید. از یک یا دو کار تفریحی لذت ببرید، اما اجازه ندهید فکری وسواس‌ گونه نسبت به دنیای درونی‌تان تبدیل به مانعی برای شما شود.

 

– فال روزانه متولدین مرداد ماه
شما احساس می کنید که امروز آخرین فرصت برای تمام کردن چندین پروژه شماست. خوش بختانه امروز یک روز فوق العاده است و شما با سخت کوشی می‌توانید کارهای متنوعی انجام دهید. اما با یک دست نمی‌توان دو هندوانه برداشت! بنابراین به جای این که تمام کارهایتان را با هم انجام بدهید شما می‌توانید برای کارهای مختلف خود برنامه ریزی کرده و بعد هم به اندازه کافی استراحت کنید.

 

– فال روزانه متولدین شهریور ماه
دو دل بودن بین تفکرات مبهم و تجزیه و تحلیل کردن حقایق کمی‌ خسته کننده است، به خصوص اگر نتوانید آنها را از هم تشخیص بدهید. اگر شما گیج شده‌اید، از کمک گرفتن هراس نداشته باشید. بیشتر اوقات شما تنها کسی بودید که به دوستانتان کمک می‌کردید. حالا وقتش رسیده که شما روی آنها حساب کنید.

 

– فال روزانه متولدین مهر ماه
بهرام جنگجو و پلوتون محافظه کار در نشان شما نیروی خود را برای انگیختن شما برای کار کردن ترکیب کرده‌اند. این ایده خوبی نیست که زمان را به بطالت بگذرانید و کناری بنشینید و بگذارید که شرایط تان تغییر کنند بدون اینکه خودتان بخواهید چه چیزی تغییر کند. اما به این معنی هم نیست که بخواهید به دیگری پیشنهاد بدهید. بلکه به این معنی است که تمایلات خود را در راهی بگذارید که جایی برای توفع و چشمداشت نباشد یا اینکه دیگران را به خاطر اتفاقاتی که در زندگی شما افتاده است سرزنش نکنید. دقیقا منظورتان را بیان کنید؛ بعد اجازه دهید که تلاش‌هایتان به ثمر بنشینند.

 

– فال روزانه متولدین آبان ماه
فعالیت هایی را که تا چند روز گذشته انجام می‌دادید را با به دست آوردن نتیجه صحیحی ترک کنید زیرا شما در حال حاضر به نقطه‌ای رسیده اید که باید آماده تغییری اساسی در زندگی باشید نه اینکه مدام به یک زندگی معمولی و عادی که دارید متکی باشید. زندگی که در حال حاضر تجربه می‌کنید باعث شده است که شما از تمام هیجانات روحی و جسمی که می‌توانید تجربه کنید به دور باشید.

 

– فال روزانه متولدین آذر ماه
یک فرد آشنا یا یک همکار شاید امروز ازتان چیزی بخواهد که شما از انجام دادنش امتناع کنید. خوشبختانه شما قدرت استقامت و پایداری فوق العاده‌ای دارید و از خصلت لجبازی خود در این مشکل اخیر می‌توانید سود ببرید! پافشاری کردن بر روی عقیده خود خوب است، اما باید بدانید که چه وقت‌هایی باید با دیگران وارد مذاکره و گفتگو بشوید.

 

– فال روزانه متولدین دی ماه
بیشتر وقتها نگاه کردن به جلو راحت تر از تجزیه و تحلیل کردن گذشته است، برای اینکه شما بیشتر تمایل دارید چیزهای جدید را تجربه کنید. اما هم اکنون شما به خاطر اینکه از زمان حال فرارکنید روی آینده تمرکز کرده‌اید. زمان کافی برای کار و فعالیت‌های جدید خود اختصاص بدهید و قبل از اینکه دیر بشود کارهایی که لازم است را انجام دهید.

 

– فال روزانه متولدین بهمن ماه
درکتاب معروف مارک تواین،‌ تام سایر دیواری را رنگ کرد و آن را به عنوان کاری لذت بخش که دیگران می‌خواهند آن کار را او انجام دهد نگاه کرد. امروز، شما مایل هستید که به دوستانتان نشان دهید که زمانیکه دارید کاری را انجام می‌دهید می‌توانید آن را به بهترین نحو انجام دهید. حتی اگر در کارهای مادی مشکلی دارید که به اتمام برسانید، عاقلانه تر این است که آن را به عنوان کاری لذت بخش نگاه کنید. اگر شما رفتار سالمی‌داشته باشید،‌ مطمئن باشید که انجام آن کار اصلا وقتی از شما نخواهد گرفت.

 

– فال روزانه متولدین اسفند ماه
شما احساس می‌کنید موج جدیدی از انرژی به زندگی تان سرازیر شده است، اما اول مجبورید شرایط نامطلوبی را تجربه کنید. شاید شما از برخورد کردن با این شرایط اجتناب کنید، اما صادق بودن با احساسات‌تان باعث بالاتر رفتن اعتماد به نفستان می‌شود. به طور طبیعی وقتی که بیشتر برای خودتان ارزش قائل هستید، می‌توانید حتی بیشتر از سطح توقع دیگران کار کنید. پس همین الان آستین‌ها را بالا بزنید و دست به کار شوید!

هانیه بازدید : 67 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

فال روز چهارشنبه 13 خرداد 94

فال روز 13 خرداد متولدین فروردین ماه

امروز به نظر می رسد که همه ی چیزهای لازم را برای شروع یک برنامه ی جدید در اختیار دارید. از اعتماد به نفس خوبی برخوردار هستید، زیرا هدف تان مشخص است و راه رسیدن به آن را هم می دانید. اما این خوش بینی ممکن است باعث شود که از توجه به یک نکته ی ظریف غافل بمانید. زیاد به خودتان سخت نگیرید، زیرا آن وقت نمی توانید به هدف تان دست پیدا کنید. بهتر است با اموری که بدون پیش بینی اتفاق می افتند کنار بیایید.

فال روز 13 خرداد متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممکن است فکر کنید که با وجود تلاش مضاعف، کارها هم چنان کند پیش می روند. شاید حتی به این نتیجه برسید که اصلاً چرا باید به خودتان زحمت بدهید، درحالی که دیگران اصلاً اهمیتی به موضوع نمی دهند. حتی اگر از سرعت آهسته ی کارها ناراضی هستید، طوری رفتار نکنید که بحران درست شود. یک نفق عمیق بکشید و صبر پیشه کنید. لزومی ندارد بیهوده شتاب کنید، بهتر است خودتان را با همین روند سازگار کنید.

فال روز 13 خرداد متولدین خرداد ماه

به نظر می رسد که همه چیز مطابق برنامه ای که تعیین کرده اید پیش می رود. اما ممکن است قبل از این که به نقطه ی تعادل برسید، چیزی حواس تان را پرت کند و مانع پیشرفت تان شود. به شما توصیه می شود که افکارتان را پیش خودتان نگه دارید. اگر خیال پردازی های تان را با کسی در میان نگذارید می توانید از آن ها لذت ببرید، اما اگر به کسی درباره ی آن ها چیزی بگویید مشکل درست خواهد شد. تنها کاری که اکنون می تواند به تعادل انرژی های درونی تان کمک کند این است که افکارتان را پیش کسی آشکار نکنید.

فال روز 13 خرداد متولدین تیر ماه

اگر به کارهای نیمه تمام هفته ی گذشته برگردید می توانید همه ی آن ها را در یک چشم به هم زدن به سرانجام برسانید، پس دوباره این کارهای نصف و نیمه را به بعد موکول نکنید. اما حواس تان باشد که سازنده عمل کنید و مسیر درست را در پیش بگیرید. اگر باز هم خودتان را کنار بکشید و همه چیز را رها کنید، فقط مشکلات تان بیشتر خواهند شد. در مسیری که حرکت می کنید مقاومت نشان دهید که راه پیروزی شما در همین است.

فال روز 13 خرداد متولدین مرداد ماه

امروز ممکن است برای بیان احساسات شخصی از مهارت های نمایشی تان بهره بگیرید. حتی ممکن است این قدر درگیر شدت احساسات شوید که فراموش کنید شما فقط یکی از بازیگران صحنه هستید و کسان دیگری هم در گرداندن صحنه نقش دارند. کمی خودتان را کنار بکشید و به این پرسش فکر کنید که چه طور می توانید تأثیر بیشتری بگذارید. سعی کنید افق های دیدتان را گسترش دهید تا انرژی های درونی تان به تعادل مطلوب برسند.

فال روز 13 خرداد متولدین شهریور ماه

امروز بهتر است مسئولیت هایی را که به دوش دارید با سرعت عمل به انجام برسانید تا در مسیر درست قرار بگیرید. دل تان می خواهد که تعهدات تان را با کارآمدی بیشتری به نمایش بگذارید، اما شاید درباره ی انتخاب بهترین مسیر ممکن شک داشته باشید. حواس تان باشد که امروز باید از سلامت روحی برخوردار باشید تا بتوانید سازنده عمل کنید. برای امروز برنامه ریزی کنید و از منابع و حتی کسانی که اطراف تان هستند در پیشبرد اهداف تان کمک بگیرید. اکنون رمز موفقیت شما در تعامل با دیگران است.

فال روز 13 خرداد متولدین مهر ماه

به دنبال راهی هستید تا به دوستان تان نشان دهید که چه قدر برای شما ارزش دارند. اما هر کاری که می کنید رفتارتان ساختگی به نظر می رسد و نمی توانید به نتیجه ی دلخواه دست پیدا کنید. اگر نتوانید انتظارات تان را برآورده کنید مجبور خواهید شد که بیشتر تلاش کنید. بهتر است امروز این فکر را از سرتان بیرون کنید که هر طور شده دیگران را تحت تأثیر قرار دهید. در عوض همه ی حواس تان را به این بدهید که کارتان را به بهترین شکل به انجام برسانید. اگر کارتان به موقع به پایان برسد می توانید از یک پاداش غیرمنتظره بهره مند شوید.

فال روز 13 خرداد متولدین آبان ماه

به نظر می رسد که به راحتی نمی توانید برای قدم بعدی تان تصمیم بگیرید، زیرا همه چیز درحال تغییر کردن است. اما این قابلیت را دارید که فشارهایی را که اکنون به شما وارد می شوند مدیریت کنید، یعنی هیچ کس متوجه نخواهد شد که این وضعیت چه قدر برای شما سخت است. این واقعیت رابپذیرید که نمی شود همه ی کارها را به تنهایی انجام داد، در این صورت فرصت های چشمگیری پیش پای تان قرار خواهند گرفت. احساسات تان را پنهان نکنید و به دیگران اجازه دهید که حمایت تان کنند.

فال روز 13 خرداد متولدین آذر ماه

به افق های دوردست خیره شده اید. برای رسیدن به مقصد مورد نظرتان فقط این کافی نیست که در مسیر درست قرار بگیرید. اما اگر تلاش مضاعف کنید می توانید به زندگی تان سر و سامان ببخشید و برنامه های تان را مطابق اهداف بلند مدت تان تنظیم کنید. اول به چیزهای کوچک فکر کنید و به تدریج پرورش شان دهید، آن وقت می توانید طبق برنامه ای عملی به اهداف تان دست پیدا کنید.

فال روز 13 خرداد متولدین دی ماه

امروز ممکن است با شخص قدرتمندی روبرو شوید که می تواند بیش از آن چه فکرش را می کنید روی زندگی شما تأثیر بگذارد. اگر به مشکلی برخوردید آن را نادیده نگیرید، زیرا قرار نیست خود به خود حل شود. اگر خشمی در دل دارید بروزش دهید تا در زوایای پنهان ذهن تان خانه نکند. بعد از این که همه ی جوانب را مورد قضاوت قرار دادید، می توانید به آینده خوش بین باشید و شروع به حرکت کنید.

فال روز 13 خرداد متولدین بهمن ماه

امروز قبل از این که اطرافیان تان دست به کاری بزنند، می توانید فکرشان را بخوانید، اما به نظر می رسد که تمایلی ندارید خودتان را در خدمت گروه قرار دهید. نسبت به احساسات دیگران بسیار حساس شده اید، اما به شما توصیه می شود که مدتی به پناهگاه خیالی خودتان رجوع کنید و از جمع فاصله بگیرید. بعد از این که انرژی خود را مجدداً بازیافتید می توانید مفیدتر عمل کنید.

فال روز 13 خرداد متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است متوجه شوید که نمی توانید به ماجراجویی های دلخواه تان بپردازید و به همین خاطر ناراحتی به سراغ تان خواهد آمد. باید از فرصتی که پیش آمده استفاده کنید و برنامه های زندگی تان را تغییر دهید. اما صدایی را می شنوید که به شما گوشزد می کند این کار را نکنید و از نقطه ی ایمن خارج نشوید. باید آهسته تر حرکت کنید و همه ی جزییات را زیر نظر بگیرد تا بتوانید موفقیت تان را در آینده تضمین کنید.

تعداد صفحات : 9

اطلاعات کاربری