loading...
پرتال تفریحی و سرگرمی فان می | funme.ir
هانیه بازدید : 59 سه شنبه 09 تیر 1394 نظرات (0)

فال روز سه شنبه ۹ تیر94

– فال روزانه متولدین فروردین ماه
در یک رابطه خیلی صمیممی و دوستانه اگر یکی از طرفین صداقت و درستکاری نداشته باشد، مشکلات خیلی زیادی به وجود می آید. امروز در هشتمین خانه شما کسوف رخ داده است و شما وسوسه شده اید که در مورد احساسات خود با کسی صحبت نکنید. با وجود اینکه در مسائل عاطفیتان مشکلاتی به وجود آمده است، اگر شما بتوانید آنها را مطرح کنید می توانید خیلی سریع از این مرحله گذر کنید.

– فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه
طی هفته‌های گذشته آنقدر کارهایتان با سرعت انجام شدند و به اتمام رسیدند که اکنون نمی‌دانید چه کار باید بکنید. زمانی را به اندیشیدن درباره موقعیت کنونی تان اختصاص دهید و اینکه تا کجا می‌توانید پیش بروید. سعی کنید امروز هیچ تصمیم بزرگی نگیرید. فقط به خودتان اجازه دهید که در رابطه با احساسات تان آزادانه فکرکنید. اگر بر افکارتان تسلط داشته باشید زمانیکه لازم باشد به اندازه کافی قدرت انتخاب خواهید داشت.

– فال روزانه متولدین خرداد ماه
امروز سعی نکنید از رابطه‌های دوستی مربوط به گذشته فرار کنید. البته تغییر دادن برنامه‌هایتان در آخرین لحظه برای افراد دیگر خوشایند نیست، اما این کار در شما نیز احساس خوبی ایجاد نمی‌کند. اگر شما در حال حاضر می‌خواهید که از رندگیتان لذت ببرید، لازم است که قبل از اینکه به خودتان خدمت کنید برای دیگران مفید باشید. عجیب اینکه ممکن است کمک کردن به دیگران از توجه کردن به نیازهای شخصی خودتان اهمیت بیشتری داشته باشد و در حال حاضر شما نباید به فکر تأمین نیازهای خود باشید.

– فال روزانه متولدین تیر ماه
شما امروز اعتقاد دارید که خیلی خوب و درست حرف زده‌اید، اما حرف‌هایی که الان می‌زنید ممکن است باعث فراری دادن دیگران شود. حتی شاید بعضی از جمله‌هایتان را ناتمام ول کنید، که این موضوع می‌تواند باعث عصبانی شدن دیگران شود. حذف کردن کارهای اضافی و غیرلازم از برنامه روزانه خود می‌تواند تنش‌هایی که بین شما و دیگران وجود دارد را کاهش دهد.

– فال روزانه متولدین مرداد ماه
تصمیم بزرگ و آخر شما شاید یه اندازه کافی به دیگران بفهماند که شما به شغلتان اهمیت می‌دهید، اما حتما باید کارهایی را که شروع کرده‌اید را نیز به نتیجه برسانید. این کار ممکن است تغییرات غیر منتظره‌ای را در تمام برنامه هایتان ایجاد کند. به جای اینکه هرچه به ذهنتان می‌آید را بر زبان بیاورید، عاقلانه تر این است که قصد و منظورتان را پنهان نگه دارید. شما مجبور نیستید افکارتان را با هر کسی در میان بگذارید؛ به ندای درون خود اعتماد کنید تا چیزی که بهش نیاز دارید را بهتان بگوید. تا موقعی که برای دست به عمل زدن آماده نشده اید انرژی تان را ذخیره کنید.

– فال روزانه متولدین شهریور ماه
امروز وقت این رسیده که از انزوا بیرون بیایید. امروز شما به راحتی می‌توانید خودتان را با دوست‌هایتان سرگرم کنید، چراکه احساس می‌کنید از نظر احساسی تامین هستید. اگر شما جرات و شهامت تغییر کردن را داشته باشید، ابراز کردن نظریات‌تان شما را در مسیر غیر قابل پیش بینی‌ای قرار می‌دهد. ارتباط برقرار کردن کلیدی است که درهای عشق و دوست داشتن را به رویتان می‌گشاید.

– فال روزانه متولدین مهر ماه

ممکن است امروز احساس متضادی داشته باشید چرا که احساس می‌کنید حجم زیادی از شلوغی و همهمه در اطراف تان آغاز و ناگهان محو می‌شود. شما از اینکه در کارتان وقفه ایجاد شده همزمان احساس خشنودی و ناراحتی می‌کنید. اما نگران نباشید؛ انرژی بالای شما هنوز همین دور و اطراف است. ضمنا از این فرصت استفاده کنید و خود را شارژ کرده و انرژی خود را افزایش دهید. در روزهایی که پیش رو دارید این انرژی احیا شده بدردتان خواهد خورد.

– فال روزانه متولدین آبان ماه
امروز شما خیلی عجول شده‌اید، ولی بهتر است چند روزی صبر کرده و درمورد احساسات خود حرفی نزنید. حتی اگر امروز آنچه که در فکرتان می‌گذرد را عنوان کنید، حرف‌های شما تاثیر زیادی بر دیگران نخواهد گذاشت، چرا که شما با شوخی و خنده منظور خود را بیان می‌کنید. پس باید تا موقعی که زمان مناسب فرا نرسیده نیازها و خواسته های خود را متعادل کنید. فردا که ماه به نشانه شما باز می‌گردد برای صحبت کردن در مورر مکنونات قلبی‌تان زمان مناسب تری است.

– فال روزانه متولدین آذر ماه
امروز رفتار شما به گونه‌ای است که دوست دارید بدانید دیگران چه احساسی دارند، بنابراین زمانی که آنها به شما می‌گویند که به چه می‌اندیشند شما مأیوس می‌شوید. شما می‌خواهید بیشتر در رویاهایتان فرو بروید، اما خانواده و دوستان شما می‌خواهند که شما تعاملات اجتماعی داشته باشید. به جای اینکه با فردی که علاقه‌ای به احساسات شما ندارد خیلی زود ارتباط برقرار کنید، باید برای تحقیق کردن در مورد آن شخص زمان بگذارید.

– فال روزانه متولدین دی ماه
امکان دارد که شما امروز حرفهایی را بزنید که واقعاً قصد نداشتید آنها را به زبان بیاورید، اما هنگامی که شما این سخنان ناگفته را آشکار می کنید، می خواهید که نسبت به همیشه ریسک پذیر تر باشید. متأسفانه احتمال دارد که شما به آنچه می خواهید نرسید، مگر اینکه شما دوباره برای این کار وقتی را اختصاص داده و به آرامی به این مورد بپردازید. به یاد داشته باشید که این تنها راهبرد برای شماست، بنابراین در حالی که که به نیازهای خودتان می پردازید باید از نیازهای دیگران هم آگاهی داشته باشید.

– فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما ممکن است همه تحریکات عاطفی‌ای را که روابط خانوادگی شما را امروز تحت تاثیر قرار می‌دهد درک نکنید، اما می‌توانید آن را احساس کنید. قبلا فکر می‌کردید که می‌دانید چه اتفاقی دارد می‌افتد، ولی الان مطمئن نیستید. از این موضوع دلسرد نشوید. محکم و قوی ماندن ممکن است سخت باشد اما دیگران قدر شکیبایی و صبر شما را خواهند دانست.

– فال روزانه متولدین اسفند ماه
رئیس شما بهتان مسئولیتی را واگذار می‌کند که باب میلتان نیست، بنابراین دنبال کردن آن و تمام کردنش طبق برنامه برای شما کار راحتی نیست. شما وقتی مجبور می‌شوید سخت کار کرده و کاری را به موقع تمام کنید، قابلیتهایی را دارا هستید که می‌توانید ازشان استفاده کنید. اما وقتی فکر می‌کنید فقط وقتتان را تلف کرده‌اید، خیلی زود خسته می‌شوید. متاسفانه امروز شما برای ثابت نگه داشتن بعضی چیزها بیهوده تلاش می‌کنید، خصوصا اگر به همه جا نگاه کنید به جز جایی که ایستاده اید و کاری را انجام دهید! پس روی برنامه‌های بلند مدتتان تمرکز نکنید و سعی کنید پله پله جلو بروید.

, فال تاروت , فال روزانه , فال انبیا , فال ورق , فال تاروت کبیر , فال قهوه , فال چوب , فال امروز , فال عطسه , فال عشق , فال روز , فال روز تولد , فال روزانه حافظ , فال روزانه 2 , فال روزانه پیچک , فال روزانه ماه تولد , فال روزانه بیتوته , فال روزانه آکاایران , فال روزانه ایران اکت ,

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری