loading...
پرتال تفریحی و سرگرمی فان می | funme.ir
هانیه بازدید : 597 چهارشنبه 02 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سلنا از قدرت دو ضربه آهسته برای مبارزه با دوست پسر قبلی اش استفاده می کند! بعد از اینکه جاستین آشکار کرد که به مدل،Ashley Moore، چشم دارد، خواننده ی من می خواهم تو بدانی حرکت ظریفی در اینستاگرام انجام داد تا درمقابل به او توهین کند. اما او نمی توانست از ما بگذرد!
سلنا گومز 21 ساله بعد از جدایی تازه اش با Zedd 25 ساله، برگشته تا با هر حرکت جاستین بیبر 21 ساله را آزار دهد. این بار او نتوانست از این مورد بگذرد که دوست پسر قبلی اش عکسی لاسی از Ashley Moore 21 ساله،که یکبار به طور رمانتیکی با او رابطه داشت، را در اینستاگرام پست کرد. ببینید چطور او با جواب دادن این حرکت جاستین، او را به مبارزه می طلبد.

ادامه را دنبال کنید

سلنا گومز به لاس زدن های جاستین بیبر با اشلی موور حسادت می ورزد، او را به مبارزه می طلبد.
اوه! قدرت اینستاگرام! جاستین قطعا وقتی که عکسی جذاب از Ashley را در صفحه ی عمومی اش در تاریخ 19ام آپریل با عنوان گاهی اوقات متحیر می شوم پست کرد، کار زیرکانه ای نکرد. دوست دختر قبلی اش، سلنا، نیز قطعا به آن نگاهی خواهد انداخت!
بعد از پست های این ستاره، Romeo Miller، رپر 25 ساله که با اشلی رابطه دارد، عکسی از خودش و مدل جذاب را در اینستاگرامش باعنوان تمسخرآمیز @Justinbieber گاهی اوقات من هم متحیر می شوم پست کرد.
و حدس بزنید چه اتفاقی افتاد! سلنا گومز پست Romeo را like کرد!!! ووهو! قطعا او با دیدن پیام لاسی جاستین با اشلی خیلی هیجان زده نشده بود.
برای اضافه کردن به این همه درام، اشلی احساس خودش درمورد پست Romeo را با این کامنت که درسته، به متحیر بودن ادامه بده. با آن خوش باش اعلام کرد. ظاهرا اوضاع بین این دو خیلی آرام نیست!
جاستین بیبر و اشلی موور : بوسه و ابراز محبت عمومی داستان عاشقانه ی جدیدی وجود دارد؟
بعد از اینکه آن ها به طور رسمی در 2013 رابطه برقرار کردند، یکبار دیگر به خاطر این اعلان محبت عمومی شان در مارچ، در یک بازی Clipper ها در لس آنجلس تیتر اول اخبار شدند.
در طول بازی، این دو نفر در صندلی های لژ نشسته بودند و جاستین اشلی 21 ساله را نوازش می کرد و حتی پیشانی او را می بوسید و اشلی روی پای او لم داده بود.
سلنا گومز بعد از جدایی از Zedd ;از زندگی لذت می برد
علیرغم اینکه او هنوز به فکر جاستین است، از زمان جدایی اش از Zedd بسیار مشغول است و از اوضاع لذت می برد. در حقیقت در 19 ام آپریل، او از سفری از مکزیک برگشت که در آن با تولید کننده ی هیپ-هاپ، Hit-boy، در حال ساخت موزیک جدیدش بود.
منبعی منحصرا به Hollywoodlife.com گفته که تمام چیزی که [Hit-boy] می داند این است که سلنا به نظر خوشحال آمده و از زندگی اش در این لحظه لذت می برد. همچنین آن ها در حال کار کردن هستند و سلنا بسیار روی آلبوم پیش رویش متمرکز است
اگر وقت سلنا بتواند بالاخره از جاستین دل بکند، او خواهد توانست از این زندگی مجردیش به طور کامل لذت ببرد. فکر می کنید این اتفاق خواهد افتد؟

برچسب ها اخبار سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , خبر سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , دانلود جديد ترين اخبار سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , اخبار جديد سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , بهترين اخبار سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , سايت اخبار سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , خبر هاي سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , خبر جديد درباره سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , خبر سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , خبر توپ سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , خبر تازه سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , خبر واقعي سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , آخرين اخبار سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , آخرين خبر سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , آخرين خبر درباره سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , واقعه سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , خبر تلخ سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , خبر خوش سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , خبر خنده دار سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! , خبر ناراحت کننده سلنا گومز به لاس زدن هاي جاستين بيبر با اشلي موور حسادت مي ورزد! ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری