loading...
پرتال تفریحی و سرگرمی فان می | funme.ir
هانیه بازدید : 118 جمعه 12 تیر 1394 نظرات (0)

شایعه کشده شدن شاهین نجفی چه بود؟+عکس

طی چندروز گذشته خبری در فضای مجازی دست به دست شد و به سرعت منتشر شد که مدیر برنامه شاهین نجفی خواننده هتاک، در صفحه شخصی خود گفته است، یکشنبه شب (7تیرماه) یک حادثه آتش سوزی در منزل این خواننده مرتد رخ داده که وی پس از انتقال به بیمارستان به هلاکت رسیده و به کام مرگ فرو رفته است.

این شایعه تا جایی پیش رفته است که در شبکه های اجتماعی سخن از تائید این خبر توسط خبرگزاری های آلمانی به میان آمده است که بر اساس این ادعا خبرگزاری های آلمان ضمن تایید مرگ شاهین نجفی هتاک جسد وی را به پزشکی قانونی انتقال داده تا علت کشته شدن او را تشخیص دهند.

بعد از اهانت های بی شرمانه وی به ائمه معصومین علیهم السلام بود که شبکه های "بی بی سی فارسی" و "صدای آمریکا" مصاحبه های اختصاصی با وی برگزار کردند که به نوعی به این اهانت ها دست مریزاد گفتند و از وی حمایت کردند.

طبق اخبار تایید نشده، مدتی بود که شاهین نجفی در انظار دیده نشده بود و بر اساس گزارش ها تحت حمایت و نظارت شدید سرویس امنیتی آلمان روزگار سیاه خود را سپری می کرد اما اکنون خبر مرگش به سرعت در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود.

, شاهین نجفی , شاهین نجفی ص , شاهین نجفی ممد نوبری , شاهین نجفی صاد , شاهین نجفی سلام , شاهین نجفی متنفرم , شاهین نجفی ابوالفضل , شاهین نجفی ص دانلود , شاهین نجفی کوبانی , شاهین نجفی پریود , shahin najafi , shahin najafi mamad nobari , shahin najafi facebook , shahin najafi new album , shahin najafi music , shahin najafi instagram , shahin najafi radio javan , shahin najafi vaghti khoda khabeh , shahin najafi download , shahin najafi youtube ,

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری