loading...
پرتال تفریحی و سرگرمی فان می | funme.ir
بیداری اندیشه بازدید : 101 شنبه 27 تیر 1394 نظرات (0)

 همه چیز درمورد بارداری اول و تفاوت آن با بارداری های بعدی

 

آرزوی هر زوج جوانی است که روزی پدر و مادر شوند ، اما باید برای این موضوع آمادگی کامل داشته باشند ، در این مطلب قصد داریم درمورد بارداری اول و همچنین مسائلی که برای اولین بار زن با آن مواجه می شود صحبت کنیم.

 

همیشه هر کاری اولین بار هیجان و سختی های خاص خود را دارد. بارداری نیز مستثنی از این اصل نیست از اینرو بارداری اول شرایط ویژه تری را نسبت به بارداری های بعدی دارد و افراد معمولا ترس هایی که در دوران بارداری اول خود دارند که این ترس ها برای بارداری های بعدی از بین می رود.

به طور کلی می توان گفت زنان در بارداری دوم تجربه کافی را کسب کرده اند و با روانشناسی اعتماد به نفس بیشتری این دوران را سپری خواهند کرد، اما این به این معنا نیست که بارداری دوم یا سوم نیاز به مراقبت ندار.

... توضیحات بیشتر در ادامه مطلب

هانیه بازدید : 111 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

کارت پستال عید فطر 94

عید فطر رو به همه شما عزیزان تبریک میگم

کارت پستال های بیشتر در ادامه

, کارت تبریک عید فطر ,  کارت تبریک عید فطر  , کارت تبریک عید فطر 94 , کارت پستال عید فطر , كارت پستال عيد فطر , کارت پستال عيد فطر , کارت پستال تبریک عید فطر , کارت تبریک عید سعید فطر , كارت تبريك عيد سعيد فطر ,

 

هانیه بازدید : 119 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

مردی که هزاران زن خاطر خواه او هستن +عکس

یک مستند ساز استرالیایی که اقدام به ساخت مستندی در مورد زندگی خود کرده بود اکنون هزاران پیشنهاد ازدواج از میان طرفداران این برنامه دارد و هزاران زن خاطر خواه او شده اند.بر اساس این گزارش او در این مستند جالب به زندگی شخصی خود و کانگورو هایی که نگهداری میکند پرداخته است.

گفتنی است اکثر هواداران این مستند ساز به خاطر بودن در کنار کانگوروها دوست دارند همسر او باشند. او در مستندی که به شدت باعث محبوب شدنش شده است زندگی در کنار دو کانگورو یتیمی که خود از آنها نگهداری میکند را به تصویر کشیده است که از آنها به خوبی و با عشق نگهداری می کند.

این حیوانات دوست داشتنی احتیاج به مراقبتی ۲۴ ساعته دارند و به همین دلیل آقای “بارنز” مجبور است آنها را با خود همه جا ببرد او حتی گاهی مجبور است با این دو بچه کانگورو به خرید برود. او میگوید رسیدگی کردن به این حیوانات بهترین کار ممکن می باشد.

او بعد از پخش این برنامه بیش از ۲۰۰۰ ایمیل از زنانی که مشتاق زندگی در کنار او بودند دریافت کرد!!

داستان زندگی او و این کانگوروها در دو قسمت تهیه شده است و او میگوید بعد از دریافت این همه ایمیل واقعا شوکه شده است . او در کنار این درخواستهای ازدواج مبلغ ۱۳۵۰۰ پوند نیز از سوی هوادارانش دریافت کرد تا برای کانگوروهای دوست داشتنی اش هزینه کند.

, زیباترین بازیگران ایرانی , زیباترین بازیگرمرد , زیباترین بازیگرمرد ایران , زیباترین بازیگرمرد کره ای , زیباترین بازیگرمرد کره جنوبی , زیباترین بازیگرمرد کره , زیباترین بازیگرمرد هالیوود , عکس زیباترین بازیگرمرد , عکس زیباترین بازیگرمرد ایرانی , عکس زیباترین بازیگرمرد ایران ,

 

هانیه بازدید : 233 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

معرفی جزیره کوک +عکس

همه کسایی که زندگی هیجان انگیز رو دوست دارن، در دوره ای از زندگیشون آرزو دارن که به کشور دیگه ای برن و تنوع بزرگی ایجاد کنن. ولی همیشه یک مشکل هست. زندگی در کشور های توریستی هزینه زیادی داره. گردالی مقصد هایی رو پیدا کرده که می تونید با کمترین هزینه، زندگی کنید و به آرزوهاتون نزدیک شین.
ساحل های هاوایی و تاهیتی، یکی از زیبا ترین مکان هایی هستن که جهانگرد ها و مسافر های زیادی رو جذب می کنن. ولی اونها تنها ساحل هایی نیستن که می تونید در اونها از از آب و هوای استوایی لذت ببرید. جزیره کوک یکی از بهترین گزینه ها برای شماییست که دوست دارید چند ماه رو با هزینه مناسب در آرامش بگذرونید.
این جزیره دقیقا کجاست؟
جزیره های کوک در واقع بخشی از نیوزلند هستن. ولی در فاصله ۲۰۰۰ مایلی شمالی نیوزلند قرار دارن. جزیره آواروا هم مرکز همه این جزایر به حساب میاد.
اصلا چرا باید به اونجا برم؟
ساحل های استوایی مثل هاوایی، یکی از دلایلی هست که بعضی ها اینجا رو برای زندگی انتخاب می کنن. با این تفاوت که در جزایر کوک، میانگین هزینه اجاره خونه ماهیانه ۱۳۰ دلار هست که خیلی خیلی با کشورهای دیگه تفاوت داره.
چیزای دیگه ای که باید بدونید.
ساکنان بومی عمدتا اهل جزایر پلینزی هستن. و با حدود ۱۰۰٫۰۰۰ توریست در سال، نیازی نیست که نگران ازدحام جمعیت و افزایش هزینه های زندگی در این جزیره باشید
چه کارهایی در اونجا می شه انجام داد؟
تماشای وال ها، پیاده روی در ساحل، غواصی و دیگر ورزش های آبی، غذاهای دریایی متفاوت، جشن ها و فستیوال های ساکنین جزیره ها و هوایی که همیشه لذتبخشه.
خب پس مشکلی نیست؟
چرا یک مشکل هست. اگر تمایل به خرید ملک در این جزایر رو داشته باشید، باید بدونید که به خارجی ها ملکی فروخته نمی شه . برای این کار باید اقامت داشته باشید. ولی می تونید ملک رو برای مدت ۶۰ سال خریداری کنید.

تصاویر بیشتر در ادامه

هانیه بازدید : 125 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

خالکوبی دست بهاره رهنما+عکس

بهاره رهنما متن و عکسی را به همراه پدرش در صفحه شخصی اش منتشر کرد که خالکوبی روی دست بهاره رهنما جلب توجه می کند. این عکس در فضای خیلی سریع منتشر شد و کاربران نیز پست های در این باره در پایین این تصویر نوشتند. بهاره رهنما بازیگر سینما و تلویزیون در پست اینستاگرام خود اینگونه نوشت:
و اغوش تو تا همیشه امن ترین جای دنیاست
پدرم روز اخری که در خانه پدری بودم از من قول گرفت که هرگز هیچ مردی را اندازه او دوست نداشته باشم
و من هنوز و همیشه سخت مومنم بر این قول

, بهاره رهنما , بهاره رهنما لاغر , بهاره رهنما فیس بوک , بهاره رهنما بعد از لاغری , بهاره رهنما و پیمان قاسم خانی , بهاره رهنما کاهش وزن , بهاره رهنما شکایت , بهاره رهنما لاغر شد , خالکوبی بازیگران ایرانی , عکس خالکوبی بازیگران ایرانی , خالکوبی بازیگران زن ایرانی , عکس های خالکوبی بازیگران ایرانی , خالکوبی بهاره رهنما ,

 

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری