loading...
پرتال تفریحی و سرگرمی فان می | funme.ir
هانیه بازدید : 235 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

معرفی جزیره کوک +عکس

همه کسایی که زندگی هیجان انگیز رو دوست دارن، در دوره ای از زندگیشون آرزو دارن که به کشور دیگه ای برن و تنوع بزرگی ایجاد کنن. ولی همیشه یک مشکل هست. زندگی در کشور های توریستی هزینه زیادی داره. گردالی مقصد هایی رو پیدا کرده که می تونید با کمترین هزینه، زندگی کنید و به آرزوهاتون نزدیک شین.
ساحل های هاوایی و تاهیتی، یکی از زیبا ترین مکان هایی هستن که جهانگرد ها و مسافر های زیادی رو جذب می کنن. ولی اونها تنها ساحل هایی نیستن که می تونید در اونها از از آب و هوای استوایی لذت ببرید. جزیره کوک یکی از بهترین گزینه ها برای شماییست که دوست دارید چند ماه رو با هزینه مناسب در آرامش بگذرونید.
این جزیره دقیقا کجاست؟
جزیره های کوک در واقع بخشی از نیوزلند هستن. ولی در فاصله ۲۰۰۰ مایلی شمالی نیوزلند قرار دارن. جزیره آواروا هم مرکز همه این جزایر به حساب میاد.
اصلا چرا باید به اونجا برم؟
ساحل های استوایی مثل هاوایی، یکی از دلایلی هست که بعضی ها اینجا رو برای زندگی انتخاب می کنن. با این تفاوت که در جزایر کوک، میانگین هزینه اجاره خونه ماهیانه ۱۳۰ دلار هست که خیلی خیلی با کشورهای دیگه تفاوت داره.
چیزای دیگه ای که باید بدونید.
ساکنان بومی عمدتا اهل جزایر پلینزی هستن. و با حدود ۱۰۰٫۰۰۰ توریست در سال، نیازی نیست که نگران ازدحام جمعیت و افزایش هزینه های زندگی در این جزیره باشید
چه کارهایی در اونجا می شه انجام داد؟
تماشای وال ها، پیاده روی در ساحل، غواصی و دیگر ورزش های آبی، غذاهای دریایی متفاوت، جشن ها و فستیوال های ساکنین جزیره ها و هوایی که همیشه لذتبخشه.
خب پس مشکلی نیست؟
چرا یک مشکل هست. اگر تمایل به خرید ملک در این جزایر رو داشته باشید، باید بدونید که به خارجی ها ملکی فروخته نمی شه . برای این کار باید اقامت داشته باشید. ولی می تونید ملک رو برای مدت ۶۰ سال خریداری کنید.

تصاویر بیشتر در ادامه

Mangaia-Island_E51AND_E51KC_South-Cook-Islands

raro_3-1

 

sunrise-pacific-resort-hotel-group-te-manava-luxury-villas-spa-cook-islands-29192-crop

The-Rarotongan-Beach-Resort-Spa-Rarotonga-Cook-Islands-1024x600

 

cook8

, جزایر کوک , جزیره کوکوس , جزیره کوکو , جزیره کوکاس , جزیره کوکترا , جزيره كوك , جزیره ی آیتوتاکی کوک , جزیره آیتوتاکی کوک ,

 

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری