loading...
پرتال تفریحی و سرگرمی فان می | funme.ir
هانیه بازدید : 137 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

وحشتناک ترین دختر دنیا +عکس

عکس هایی که در روزهای اخیر با عنوان «وحشتناک ترین دختر دنیا» در شبک های اجتماعی و سایت های مختلف دست به دست میچرخد و اظهار نظرهای مختلفی در مورد آنها می شود.

این تصاویر مربوط به یکی از دختران فرقه شیطان پرستی است که جراحی ها و خالکوبی های عجیب و غریبی روی خود پیاده کرده تا خود را به این قیافه در بیاورد!

, زشترین دختر دنیا , زشترین دختر , زشترین دختر ایرانی , زشترین دختر جهان , زشترین دختر ایران , زشترین دخترای دنیا , زشترین دخترا , زشترین دخترای ایرانی , زشترین دخترای ایران , زشترین دختر درایران , وحشتناکترین دختر دنیا , وحشتناکترین دختر , دخترشیطان پرست , عکس دخترشیطان پرست , ترسناکترین دختر جهان , ترسناکترین دختر , ترسناکترین دختر دنیا ,

 

هانیه بازدید : 115 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)

فقیهه سلطانی و همسرش +عکس جدید

فقیهه سلطانی با انتشار عکس زیر نوشت:
درود بر شما بزرگواران که هرگز ازتون بدی ندیدم… فقط یه درد دل…!
از خوندن کامنتهای نامهربانی که در مورد عکسهای خودم، همسرم و خصوصا همکارانم در صفحه های دیگه میبینم قلبم واقعا به درد میاد.. شما که بهترین هستید به دیگران هم بیاموزید که به سلایق و علایق هم احترام بگذاریم.. تیپ، قیافه و ظاهر آدمها اگر مورد سلیقه ما نیست دلیل بر توجیه تحقیر و توهین به آنها نیست.. عزیزانم، محبوب ترین خلق خدا، ما طالبان هنر فقط دلمون به مردممون خوشه..و دقیقا چون هنرمندیم خیلی خیلی دلمون نازکه.. دلخوشی هامون رو ازمون نگیرید و کمبودها،کاستی ها و زشتی های صورت و سیرتمون رو به زیبایی صورتهای آسمانی و وسعت قلبهای مهربانتون ببخشید.. و یادمون باشه فقط خداونده که بی عیب هست

, عکس جنجالی فقیهه سلطانی , فقیهه سلطانی , فقیهه سلطانی و حسن جوهرچی , فقیهه سلطانی و جلال امیدیان , فقیهه سلطانی حسن جوهرچی , فقیهه سلطانی جلال امیدیان , فقیهه سلطانی همسر , فقیهه سلطانی سریال , فقیهه سلطانی و خواهرش , فقیهه سلطانی عکس , فقیهه سلطانی بازیگر ,

 

هانیه بازدید : 143 شنبه 20 تیر 1394 نظرات (0)

ترانه علیدوستی ودخترش در مراسم افطاری سریال شهرزاد+عکس

عکس جالب ترانه علیدوستی در حال خوراندن جوجه کباب به حنا خانم در مراسم افطار رونمایی از سریال «شهرزاد». مادر و دختر، یکی دوست داشتنی تر از دیگری.

, ترانه علیدوستی , ترانه علیدوستی و همسرش , ترانه علیدوستی instagram , ترانه علیدوستی facebook , ترانه علیدوستی ازدواج , ترانه علیدوستی بیوگرافی , سریال شهرزاد , سريال شهرزاد , سریال شهرزاد ترکی , شهرزاد سریال هزارو یک شب , خلاصه سریال شهرزاد , بیوگرافی شهرزاد سریال هزارویک شب , دانلود سریال شهرزاد , پایان سریال شهرزاد , اخر سریال شهرزاد , آهنگ سریال شهرزاد ,

 

هانیه بازدید : 114 پنجشنبه 18 تیر 1394 نظرات (0)

ایرنا شایک همسر سابق کریستیانو رونالدو +عکس

مدل 29 ساله روسی "ایرنا شایک" که زمانی همسر پردرآمدترین بازیکن فوتبال "کریستیانو رونالدو" بود،گذشته ای متفاوت با زندگی کنونی اش داشته است.

ایرنا به تازگی بردلی کوپر(بازیگر) را به عنوان نامزد جدیدش محک می زند.
شاید ایرنا شایک از یاد نبرده باشد روزهایی را که در خانواده ای فقیر زندگی می کرد و تنها سیب زمینی پخته برای خوردن بود و گاهی حتی چیزی برای خوردن یافت نمی شد.
ایرنا در شهر "یمانژلینسک" متولد شد و پدرش را در 14 سالگی به دلیل مشکلات ریوی ناشی از کار در معدن از دست داد.
ایرنا می گوید:"پدر تاتار بود و چهره ای سیه چرده داشت ،من چشمان روشنم را از مادرم به ارث بردم."
او پس از مدرسه همراه با خواهرش به کمک مادر رفته تا در باغبانی و کاشت محصولات به او کمک کنند.
این مدل روسی که توانایی خرید یک کفش پاشنه بلند هم نداشت به مدت 20 روز، دیوارهای بیمارستان محلی را رنگ آمیزی کرد تا بتواند با پول آن کفش پاشنه بلند بخرد.
شایک 29 ساله آرزو داشت که روزنامه نگار شود اما یک روز مادر ایرنا دختر بزرگترش –تاتانیا- را به مدرسه "زیبایی" برد اما کارشناس مد و زیبایی ،دختر کوچکتر -ایرنا- را برای کارهای مدلینگ پسندیدند و این آغاز تغییرات گسترده زندگی او شد.
این در حالی بود که دختر روستایی و خجالتی همیشه به خاطر پاهای بلند و لاغرش توسط بچه ها مسخره می شد.

, ایرناشایک , ایرناشایک ورونالدو , ایرناشایک2015 , ایرناشایک در ساحل , ایرناشایک جدید , ایرناشایک برهنه , عکس ایرناشایک , بیوگرافی ایرناشایک , عکسهای ایرناشایک ,

 

هانیه بازدید : 107 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

مصاحبه با همسر مهناز افشار

«…آقازاده بودن یک سری ویژگی‌ها، محدودیت‌ها و چارچوب‌ها دارد که به درست و غلط بودن آن کارى ندارم اما وقتی از آنها عبور کنى به تو می‌گویند “آقازاده خاص”.
نخستین مصاحبه فرزند محمدعلی رامین و همسر مهناز افشار
مثلا این که شما فراجناحی رفتار کنید و با همه طیف‌های مختلف رابطه دوستانه داشته باشید، این خودش یک نکته حساسیت زاست، سبک زندگی شما مهم است، باید اصولی را در آن رعایت کنید که اگر نکنید حساسیت‌زاست. این ازدواج خودش یک خط قرمز بود، یعنی پیوند فردى از یک خاستگاه سیاسی نزدیک به حاکمیت با فردى که تعلق به یک خاستگاه اجتماعی و فرهنگی دارد. این پیوند براى فضای اجتماعی کشورمان ترکیب غریبی است. چنین چیزی هیچ وقت مطلوب کسی نبوده و پیش از این هم چنین چیزی نداشته‌ایم. نکته اصلی در مورد ما این است که منتهاالیه طیف‌های سیاسی چپ و راست، این وسط متفق‌القول بودند که باید با این پدیده، یا به قول خودشان الگوسازى مبارزه شود و در این راه هرکس به یک بهانه‌ای ما را هدف قرار مى‌دهد.»
به گزارش ستاره ها، یاسین رامین، فرزند محمدعلی رامین و شوهر مهناز افشار مصاحبه ای مفصل با یکی از سایت های فیلتر شده فارسی زبان خارج کشور انجام داده است که بخش هایی از آن را می خوانید:

ادامه مصاحبه در ادامه مطلب

تعداد صفحات : 18

اطلاعات کاربری