loading...
پرتال تفریحی و سرگرمی فان می | funme.ir
هانیه بازدید : 121 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

موهای زائد رو با پوست گردو از بین ببرید

با استفاده از پوست گردو، موهای صورت در ابتدا به ندرت رشد می کنند و بعد از یک مدت به طور کامل ناپدید می شود. این نتیجه را می توان با تکرار استفاده از پوست گردو طی چندین ماه به دست آورد.

این راه درمانی روی هر نقطه از بدن قابل امتحان است.

تعداد زیادی پوست گردو را بسوزانید. خاکستر حاصل شده را داخل آب بریزید ( یک قاشق غذاخوری خاکستر به همراه یک لیتر آب).

اجازه دهید مخلوط به دست آمده 12 ساعت بماند.

یک پنبه را به این ماده آغشته کرده و به محل موهای زائد بزنید. این کار را چندین بار در روز (هر بار 15 دقیقه) تکرار کنید.

البته چند روش طبیعی دیگری نیز وجود دارد که می توانید انها را امتحان کنید.
; مصرف چای نعناع دوبار در روز به مدت ۵ روز می تواند سطح همورمونهای جنسی مردانه را کاهش دهد.

; مخلوط ۳۰ گرم شکررا با ۱۰میلی لیترآب لیموی تازه در ۱۵۰ میلی لیتر آب حل کنید و خوب به هم بزنید وسپس آن را بر روی صورت روی موهای زائد بمالید به بعد از ۱۵ دقیقه صورت را با آب سرد بشویید و بعد به آرامی مالش دهید این کار را روزی یکبار در هفته انجام دهید.

; یکی دیگر از راههای درمانی که به کاهش رشد مو کمک می کند ریختن ۱۰ میلی لیتر آب لیمو تازه در ۴۰ میلی لیتر عسل و بعد از آماده شدن این را با پنبه و بر روی قسمت دارای موهای زاید مالیده و پس از ۱۵ دقیقه محل را بشویید این عمل رادوبار در هفته برای مدت دو هفته انجام دهید.

اگر رشد اضافی موهای صورت به دلیل مصرف بعضی داروها باشد، باید مصرف آن دارو را با صلاحدید پزشک مربوطه متوقف نمود.

, موهای زائد بدن , موهای زائد , موهای زائد اندام تناسلی زنان , موهای زائد بدن زنان , موهای زائد بدن مردان , موهای زائد صورت , موهای زائد اندام تناسلی مردان , موهای زائد اندام تناسلی , موهاي زائد , موهای زائد چانه , از بین بردن موهای زائد , از بین بردن موهای زائد با لیزر , از بین بردن موهای زائد با زردچوبه , از بین بردن موهای زائد صورت , از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی زنان , از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی , از بین بردن موهای زائد بدن مردان , از بین بردن موهای زائد بدن با لیزر , از بین بردن موهای زائد ناحیه تناسلی مردان , خواص گردو , خواص گردو با عسل , خواص گردو در بارداری , خواص گردو تازه , خواص گردو برای زنان باردار , خواص گردو برای پوست , خواص گردوي تازه , خواص گردو و بادام , خواص گردو سبز , خواص گردو برای کودکان ,

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری