loading...
پرتال تفریحی و سرگرمی فان می | funme.ir
هانیه بازدید : 89 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

داشتن لب هایی زیبا و نرم برای هر زنی مهم است. در اینجا نکاتی را به شما یادآوری می کنیم که به شما کمک می کند تا لب هایی زیبا و نرم داشته باشید.

1- برچسب محصولات لب را مورد بررسی قرار دهید.

آیا به اندازه کافی از مرهم های لب استفاده می کنید؟ اگر اینطور است، موادی که بر روی لبتان قرار می دهید را کنترل کنید. برای حفاظت از لب ها در مقابل نور آفتاب، از مرهم لب با spf 30 یا بالاتر استفاده کنید.
استفاده از پارابن ها و عطر ها را کنار بگذارید زیرا باعث ایجاد التهاب و خارش می شوند. اگر لب های شما خشک است، باید از کافور و منتول به دور باشید زیرا باعث خشکی لب شما می شوند. به جای آن از موادی استفاده کنید که باعث رطوبت رسانی به لب شما می شوند. این مواد شامل گلیسیرین، آب معدنی، آلوئه، اسید لاکتیک و سوربیتول می باشند که باعث نرمی لب شما می شوند. از مرهم ها با رایحه مصنوعی و شیرین خودداری کنید، زیرا باعث ایجاد آلرژی می شوند.

2- پوسته های لب خود را درمان کنید.

احتمالا شما صورت و بدن خود را لایه برداری می کنید. آیا می دانید که می توانید لب های خود را نیز لایه برداری کنید. اندکی شکر و عسل را بر لب های خود قرار دهید و آن را به آرامی با حرکات دایره ای بر روی لبان خود بمالید.
این کار باعث ایجاد کلاژن های جدید می شود و فرآیند پیری لب ها را کند می کند.

3-حجم لب خود را افزایش دهید.

برای افزایش حجم لب خود در طولانی مدت باید به پزشک متخصص مراجعه کنید و این کار با تزریق پر کننده های هالورونیک اسید به لب های شما انجام می شود.
راه های طبیعی دیگری نیز برای این کار وجود دارد و استفاده از زنجبیل و دارچین است که باعث تقویت گردش خون در لب های شما می شود.

4-از سیگار کشیدن خودداری کنید.

مطالعات نشان داده اند که سیگار کشیدن با فرآیند پیری لب در ارتباط است. سیگار باعث تسریع در آسیب به سلولهای پوست و کلاژن می شود و باعث ایجاد چین و چروک می شود. بنابراین، سیگار را کنار بگذارید و از مرطوب کننده بر روی لب خود استفاده کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری